Friday, October 15, 2010

2 EXTRA ROOMS?

Seems to me like Stardoll is giving us a few new rooms which will be located UNDER you first floor. We already have 16 rooms, (14 if you didn't buy a roof top rooms), and with these extra two rooms we'll have 18, a little too much don't you think?

Well I'm not completely sure we are getting the rooms, but look closely, do you see what I see?

17 comments:

Anonymous said...

stupid cunt, it's a reflection from 1st floor.

FashionnGirl. said...

Yes i see it but i think it is just the shine of the floor above because the floor is on he roof :D

FashionnGirl. said...

Yes reflection that is the work haha

Anonymous said...

It's a reflection, you can see the closet and the floor on top!!

KingofMedia said...

Thanks for commenting, keep them coming:D Hahaa

KingofMedia said...

Anonymous! Your a really fucked up kid! Ok? Go fucking kill yourself because I really had enough of you calling me a cunt!

Go jump off a fucking bridge you dumb whore, and why so scared to comment on your real blogger account? Go some damn balls and after that GO TO HELL BITCH!


*giggles* I'm keeping it classy.
Mwahhh

nik - firecracker. said...

-__________-
awwh man i thought it was.
when i was a superstar; i wish i had like 4 more rooms, too muchh clothes.

haha oh well;

anonymous; either get off anon or step off, you dumb bitchh. ;)

FashionnGirl. said...

@KingofMedia

You should block her/he off the blog so they cant comment on the post ;)

KingofMedia said...

Exactly, I knew it was a reflection and bitch I know how reflection works, I wanted to see who was going to fall for it but you didn't, bravo. Still go to hell.

I'm done.

FashionnGirl. said...

@KingofMedia

I thought you would be a sweet thing but well did you come out haha oj i still look up to you

KingofMedia said...

Hun I said I'm done, not playing the nice card anymore. Say bye to sweet linda cause she is gone.

Anonymous said...

yeah right cunt, get real bitch, u didn't know it was a reflection

no body ain't buyin that!!

Becca said...

@KingofMedia

I look up to you too, so you go girl and show that bitchy "Anonymous" who's boss :3 She/He's obviously too cowardly to come on a proper account and say that!

-Charlottie333

Anonymous said...

I have news for ya. Underneath stardoll is a fake. Yes its a popular blog we all like to read, but did you ever notice how they got so big so fast? Well hundreds of their accounts are fake! They created these just so they could be biggest stardoll blog and beat Stardoll i my, stardoll insiders and stardolls most wanted. people should stop reading these fakers now!

EmoBella said...

@KingsofMedia

You're even worse than the Anonymous writer calling you a cunt.

'GO TO HELL BITCH'

...pathetic

KingofMedia said...

*Giggle* Am I Emobella?
That anonymous person has been after me for a while now so I don't really give a 2 shit if you think I'm pathetic for telling them to go to hell.

I think your pathetic for even commenting on my blog, Love ya much though.

&& Thanks Becca

EmoBella said...

@KingofMedia

Yes, i am pathetic.

Delete his/her comments or just ignore them.